Vizier op volleybal

 

VIPS BARDOT introduceert ‘tong of lip’ reclame

VoV, 04-06-2020. 4:18 uur. Hoe noemt men het smalle uitsteeksel, het in de neus van de schoen bevestigd stukje leer, dat onder de opening ligt waarboven men de veters rijgt. We leerden altijd ‘tong’ maar blijkbaar is ‘lip’ ook goed. Althans volgens De Dikke van Dale.

Maar hoe het ook genoemd wordt, we vinden het een toch wel vreemde plaats om reclame te maken voor je teamsponsor. Okay, als shirt, shorts, sleeves, haarbanden, kousen, schoenzolen, bidons, handdoeken, helemaal barstens vol staan en er wellicht zelfs een tattoo is geplaats met de sponsornaam, dan kunnen we ons voorstellen dat er OP de ‘tong’ of ‘lip’ nog een plaatsje vrij is. Van de schoen wel te verstaan. Tenslotte wil je sponsor maximaal promoten. Maar ERONDER!

Bij VIPS BARDOT heren 1, uitkomend in de Derde Divisie, lijkt er echter sprake van ‘Foutje Bedankt’, om maar eens een heel erg ingeburgerde reclamekreet te gebruiken. Want de reclame van de sponsor aan de binnenkant van de ‘tong’ of ‘lip’ laten plaatsen lijkt erop dat er enige vorm van miscommunicatie heeft plaatsgevonden. Maar aan de andere kant, ze krijgen via dit artikel wel even aandacht voor die ‘tongreclame’. Die er bij de naam op het shirt waarschijnlijk niet zou zijn geweest.

gh @ Vizier op Volleybal. Foto VIPS Bardot.